הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    למה חוג היפ הופ

    a

    למה חוג היפ הופ

     

    היפ הופ זה הרבה מעבר לריקוד רחוב. מדובר בתרבות עשירה אשר יכולה להקנות לילדיכם ערכים חשובים ולתת להם במה, עליה הם יוכלו לבטא את היצירתיות האינדיבידואלית וגם להרגיש חלק מקבוצה גדולה.

     

     

    ההיפ הופ הוא אחד מסגנונות הריקוד הנפוצים ביותר כיום בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, והוא גם אחד הסגנונות השולטים בקליפים מוזיקליים ביוטיוב, בערוצי המוזיקה השונים ובתחרויות. אבל מה אתם באמת יודעים עליו?

     

     

    ריקוד שהפך לתרבות – הכירו את ההיפ הופ

     

    היפ הופ נתפס בעיני רבים כסגנון של ריקוד רחוב, אך למעשה יש בו הרבה מעבר לכך. חוגי היפ הופ ילמדו את ילדכם לרכוש שליטה על גופם ולנוע במקצבים שונים במגוון סגנונות, כמו ברייק-דאנס, פופינג, לוקינג, קראמפינג ועוד. אין צורך בידע מוקדם כדי להתחיל להשתתף בחוג היפ הופ, מכיוון שהשיעורים מובנים בצורה כזו שכל ילד ימצא את מקומו ויקבל ליווי מלא ותמיכה לאורך השיעורים. החוג מותאם לרמות שונות ויש קבוצה למתחילים וקבוצה לרקדנים מתקדמים. אתם כבר מתחילים להרגיש איך הגוף מתחיל להתנועע?

     

    קצת רקע היסטורי

     

    מקורו של ההיפ הופ בשנות ה-70, אי שם בניו יורק הרחוקה. כמחאה על הגבלת הכניסה של מיעוטים ובעיקר אפרו-אמריקאים, למועדונים ומסיבות, החלה תנועת ההיפ הופ לצבור תאוצה ולהתפשט. לאט לאט עבר ההיפ הופ מן הרחובות לבמות גדולות, כאשר אמנים גדולים ומפורסמים לקחו חלק והחלו להופיע ולשלב שירים שבתחילה התמקדו במחאה כללית, אך עם הזמן נגעו גם בכל אחד ואחד וזה כוחו של ההיפ הופ. למרות שבמבט ראשון, היפ הופ נראה כריקוד רחוב פשוט ומלהיב, שסוחף אחריו את הקהל בקלילות, יש צורך במשמעת עצמית גבוהה ויכולות אישיות מורכבות, כדי לבצע את התנועות השונות ולהתאים אותן למוזיקה.

     

    ריקוד חוצה גבולות

     

    שנות ה-70 הסתיימו להן, אך ריקוד ההיפ הופ נשאר והמשיך לפרוח ולשגשג. כיום, סגנון זה אינו ייחודי רק לגבולות ארצות הברית אלא קיים גם במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל. הריקוד יכול להיות תחביב, אך מהר מאד מגלים שהוא מחזק תכונות חיוביות ומקנה ערכים שהם הרבה מעבר לחוג תנועה. אם תרצו, אפשר להמשיך ולהתמקצע בתחום ולהצטרף לאחת הלהקות המקומיות או הבינלאומיות.

     

    מאפייני הריקוד

     

    היפ הופ הוא שם כולל למגוון סגנונות ריקוד, כשאת כולם מאפיינים תנועות חדות, קצב מוגבר ויכולת להעביר מסרים כלליים ואישיים באמצעות התנועה. ההיפ הופ התחיל ככלי מחאה, אך בסופו של דבר הוא הצליח לעורר עניין רב אשר הוביל לחיבור בין אנשים, אחווה והכלה. בני נוער רבים מתחברים לסגנון זה, מכיוון שהם מרגישים שהוא מדבר אליהם באופן אישי ונותן להם את המקום להיות כפי שהם, ובמקביל – להרגיש חלק מקבוצה גדולה. סגנון ההיפ הופ מתאים גם לבנות וגם לבנים, בגילאים שונים. ההיפ הופ מוצע למתחילים וכמו כן למתקדמים, כך שאפשר להינות מכל הרמות.

     

    מתחילים לרקוד מגיל צעיר

     

    את האהבה להיפ הופ מגלים בדרך כלל בגיל ההתבגרות, אך למעשה ניתן להירשם לחוג היפ הופ כבר בגילאי בית ספר יסודי. למעשה, חוג היפ הופ יכול לתרום רבות לילדיכם, בכל אחד מן המובנים הבאים:

    ● לימוד משמעת עצמית.

    ● פיתוח קואורדינציה.

    ● במה לביטוי היצירתיות

    ● חיזוק הביטחון העצמי.

    ● תשומת לב לניואנסים.

    ● דימוי גוף בריא.

    ● עבודה בקבוצה.

    ● חיבור מסרים לתנועות.

    ● חיזוק שרירי הגוף.

    ● שיפור הגמישות.

    בנוסף, חוג היפ הופ יעיל גם כאמצעי לשחרור מתחים, מילוי הגוף באנרגיות חיוביות ושיפור מצב הרוח. לכן, אין פלא שחוג זה מבוקש לא רק בקרב ילדים ובני נוער, אלא גם אנשים מבוגרים ממהרים להירשם ולקחת חלק.

     

    לומדים מהטובים ביותר

     

    חוג היפ הופ מחייב כאמור משמעת עצמית גבוהה, כאשר ההתקדמות היא אינדיבידואלית ומלווה ביחס אישי והדרכה צמודה. כדי להגיע לרמה משביעת רצון, מבלי לוותר על ההנאה לאורך כל הדרך, צריך לדעת היכן ללמוד. בדומה לו, הקאסה מציעים גם חוגי ברייקדאנס המקנים ערכים אדירים ומוצעים במגוון רמות. שוקלים לרקוד ברייקדאנס? להלן הסגולות האדירות של הריקוד והיתרונות שלו.
    חוג היפ הופ מתקיים באווירה דינמית ומלאה באנרגיות חיוביות, עם כללים ברורים ומסגרת המציעה ליווי ותמיכה לכל ילד וילד. גם אלו שמרגישים בהתחלה נבוכים, מגלים במהרה שקל להיסחף עם הקצב, להצטרף לרוקדים ולהשתחרר.

     

    כאן כל אחד יכול לראות את ההתקדמות האישית שלו, לצד היותו חלק מקבוצה גדולה של רקדנים, כאשר בין כולם יש קו מחבר ברור: האהבה למוזיקה וקצב.

    המומחים לברייקדאנס מבית הקאסה משקיעים ברציפות בפיתוח חוג ברייקדאנס ברמה הגבוהה ביותר. אם ברצונך לקבל פרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ממש כעת – ונוכל לעמוד לרשותך בהקדם האפשרי.

    חדש בזמן הקורונה – מסיכות בד מעוצבות, קאבר למסיכות – בעיצובה של ירדן עוז.

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה