הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?

Categories

10 תרגילי ברייקדאנס שאתם צריכים להכיר

10 תרגילי ברייקדאנס שאתם צריכים להכיר

לאור התעניינות רבה, הכנו במיוחד עבורכם ריכוז של עשרת התרגילים הכי מטורפים, הכי מעניינים והכי חשובים שכדאי שתכירו, למקצוענים ולמתחילים!

  • פאואר מובז:

פאואר מובז הוא חלק בברייקדאנס המצריך כושר וכוח רב בידיים ובעוד חלקי הגוף, בנוסף להרבה קואורדינציה וטכניקה. רוב התרגילים בפאואר מובז מתבצעים בצורה מעגלית, בעוד שכמות החזרות על ה”מוב”, נתונה לבחירת הרקדן.

קיימות עשרות ואף מאות וריאציות לתרגיל זה,, בנוסף לאפשרויות לחידוש ושינוי ושיפור התרגיל בכל צורה אפשרית, והכל תלוי כמובן ביכולתו של הרקדן ובצורת חשיבתו.

  • טופ רוק:

טופ רוק הוא תרגיל מאוד נפוץ בעולם הברייקדאנס, והוא מתבצע בצורה של עמידה יציבה וכולל תנועות וחילופים בין הידיים לרגליים לפי בחירת הבי בוי (הרקדן).

 החלק הזה של הריקוד נועד למשוך את הקהל לרקדן הברייקדאנס וכדי להעניק בסיס טוב לשאר הריקוד שיבוצע ע”י הרקדן

  • פריזים

פריזים, כשמו כן הוא, תנועה של הקפאת הגוף. ה”פריז” נועד כדי לעצור את התנועה בבת אחת, באמצע ה”ביט”. בדומה לתרגילים אחרים, אך בצורה יותר חדה.

החלק הכי חשוב בתרגיל הוא שניתן לבצע אותו במהלך כל תרגיל נוסף, על הראש, באמצע טופ רוק, או פוטוורק!

.

  • פוטוורק

תרגיל זה מתבצע כאשר כפות הרגליים על הרצפה והידיים תומכות בפלג הגוף העליון!

בתרגיל הרקדן מבצע תנועה מעגלית בשילוב של קואורדינציה רבה, זריזות ומיקוד. בד”כ פוטוורק משמש לרוב כמעבר בין הריקוד העליון לבין פאואר.

 

  • ווינדמיל

ווינדמיל הוא תרגיל מטורף (!!) הכולל עבודת רצפה, בה הרקדן מנצל את פלג הגוף העליון שלו ואת שרירי הזרועות, על מנת לסובב את עצמו כתחנת רוח (מכאן השם ווינדמיל!).

  • בייבי פריז

מהות התרגיל היא להישען על החלק המרכזי של הגוף, עם הראש לכיוון הרצפה מוטה למטה והצידה, כשידנו מחזיקות את הגוף שלנו כלפי מעלה, עם הרגליים מורמות לאוויר! בייבי פריז נחשב תרגיל יחסית פשוט, אך ראוותני ומדליק ביותר!

 

  • סיקס סטפ

סיקס סטפ הוא תרגיל יחסית בסיסי בברייקדנס, מגניב ביותר וקל לביצוע באופן יחסי!

סיקס סטפ, כשמו כן הוא, מורכב מצעדים רצופים שאנו מדלגים אליהם מאחד לשני, באמצעות סיוע של פלג הגוף העליון, זהו תרגיל מעולה למי שרוצה להתחיל לנסות את עולם הברייקדאנס בלי להשקיע יותר מדי מאמץ!

 

  • אינדיאן סטפ

האינדיאן סטפ גם הוא נחשב תרגיל עמידה יחסית בסיסי, המהווה מעבר קל לתוך עולם הברייקדאנס, הוא מורכב גם מצעידות פשוטות ועקביות, אך בניגוד לסיקס סטפ הוא מבוצע בעמידה מלאה, בעוד שהסיקס סטפ הוא יותר קרוב לרצפה.

  • הדסטנד

ההד סטנד הוא לא תרגיל מומלץ למתחילים, מדובר בתרגיל עמידת הראש, שהוא למעשה הבסיס לכל תרגילי עמידת הראש בברייקדאנס, מהות התרגיל היא להצליח לייצב את גופנו כשהוא הפוך, כשהחלק שלנו שבמגע עם הרצפה הוא הראש בלבד!

 

  • קראב ווק

תרגיל מעניין, מהנה ולא מורכב מדי – הקראב ווק.

כן, ניחשתם נכון, התרגיל קרוי על שם הליכת סרטן המאופיינת לו, והתרגיל עצמו יחסית דומה! הוא מאופיין בהליכה מהירה באמצעות פלג הגוף העליון והידיים, בלי הרבה שימוש ברגליים!

אני רוצה להתחיל

רוצים ללמוד עוד על עולם הברייקדאנס? אנחנו מזמינים אתכם לבוא לשיעור ניסיון ללא עלות, ולראות בעצמכם איך מתנהל שיעור בחוג הברייקדאנס שלנו!

שיחה עם נציג
1
יצירת קשר
לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה