הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    איך ברייקדאנס יכול לשפר את האנגלית שלכם

    איך ברייקדאנס יכול לשפר את האנגלית שלכם

    מה זה ברייקדאנס? איך עושים את זה? ומה זה קשור לאנגלית?

     

    כבית ספר מוביל ללימודי ריקודי ברייקדאנס ואומנויות המסיבה, לא אחת פונים אלינו הורים המעוניינים לרשום את ילדיהם לחוג ברייקדאנס, עם השאלה – “מה זה יתן לילד שלי?”

    ובכן, לחוג ברייקדאנס לילדים יש מגוון יתרונות רחב, הכולל רכישת כישורים אתלטים רבים, חיזוק הביטחון העצמי, הגברת יכולות חברתיות, כישורי ריקוד וקואורדינציה, וגם שיפור משמעותי של השפה האנגלית, ברמת ההבנה והשיח!

    השפה האנגלית בברייקדאנס

    כידוע לנו, ריקוד הברייקדאנס מקורו בארה”ב, בשכונות שונות בעיר ניו יורק ליתר דיוק.

    ככזה, הברייקדאנס רווי במונחים שונים באנגלית, אם בתרגילים שונים : Power moves, Top rock, Flare, Windmill, Headstand ועוד ועוד..

    מעבר לכך, הברייקדאנס הוא ריקוד המצוי ברחבי העולם, עם טכניקות שונות, תחרויות בינלאומיות ואנשים ממגוון רחב של תרבויות!

    לימודי ברייקדאנס מסייעים לנו להעמיק בהבנה של השפה האנגלית, ככל שאנו לומדים יותר על הריקוד עצמו, על הטכניקות השונות, על התרבות, מכירים אנשים נוספים שמתעניינים בתחום ופשוט מתוך העיסוק בדבר!

    מה לומדים בברייקדאנס?

    מאחר ורוב, אם לא כל המונחים בברייקדאנס הם מונחים באנגלית, כל תרגיל שנלמד, מקורו בארה”ב, ושמו קרוי בשפה האנגלית, בהקשר כזה או אחר לתנועה עצמה.

    מתוך זה, התלמידים שלנו מביעים יותר ויותר עניין בשפה האנגלית ומתרגלים את השימוש בה, תוך למידה של מילות “סלנג” חדשות המצויות בתרבות ההיפ הופ והריקוד, ושימוש יום יומי בשפה האנגלית כלשונה!

    מה עוד רוכשים בחוג?

    מאחר והברייקדאנס הוא ריקוד הבנוי מתנועות חדות, אתלטיות ומהירות לעתים, הסגנון מעלה באופן ישיר את הביטחון העצמי בקרב המשתתפים, ואת היכולות החברתיות שלהם.

    התלמידים שלנו לומדים מהבסיס את יסודות התנועה בברייקדאנס, ובכך מתחברים עם עצמם ועם חבריהם לחוג!

    במהלך השיעורים, מעבר לתכנים שאנו מלמדים, התלמידים מתרגלים יחד שימוש בשפה האנגלית, לעתים מפתחים תרגילי ריקוד משלהם ומשכללים טכניקות קיימות, בצורות יוצאות מגדר הרגיל.

    איך מתחילים?

    אנחנו מאמינים שברייקדאנס הוא ריקוד שעושים מתוך עניין אמיתי וחיבה לתחום, לכן אנו מציעים לכם שיעור ללא עלות, אצלנו בסטודיו, שתוכלו לראות בעצמכם, להתחבר ולהכיר את המדריכים ואת התלמידים בקבוצות השונות, ובתקווה, להתאהב כמונו בעולם הברייקדאנס!

    רוצים להתחיל? הירשמו עכשיו או התקשרו אלינו!

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה