הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    איך הברייקדאנס ישפר את איכות החיים של הילד שלך?

    איך הברייקדאנס ישפר את איכות החיים של הילד שלך?

    לפני שנתחיל לספר לך על איך חוג ברייקדאנס ישפר את איכות החיים של הילד שלך, נתחיל בהרחבה קצרה:

    מה זה ברייקדאנס?

    ברייקדאנס, הלקוח מצירוף המילים באנגלית Dance + Breaהוא ריקוד אתלטי, ואף אקרובטי, הנחשב אחד מיסודות תרבות ההיפ – הופ. לריקוד קיימים אפיונים רבים של תנועות חדות בשילוב תנועות גליות ואקרובטיקה.

    לא הרבה יודעים, אבל תנועות רבות “הושאלו” מעולם הקפוארה, אומנות הלחימה הברזילאית.

    ברייקדאנס הוא ריקוד המאופיין על ידי מוזיקת היפ הופ, או מוזיקה אלקטרונית, בשילוב “סקראצ’ינג” (שיטת תקלוט של די ג’יים ונגני תקליטים).

    איך עובד חוג ברייקדאנס?

    ריקוד ברייקדאנס לילדים, הוא כמו ריקוד ברייקדאנס באופן כללי, הוא מאופיין כריקוד מהיר, חותך וקצבי. מלא באנרגיה ותנועה, עם שלל סגנונות ואלמנטים אקרובטיים.

    הקסם בריקוד הוא הדרך בה הוא סוחף, מהפנט ומהנה במסיבות ואירועים רבים!

    כיום, לימוד ברייקדאנס לילדים הופך להיות תחום שצובר יותר ויותר תאוצה בקרב ילדים ובני נוער ואף נהפך לאחד מהריקודים המובילים והפופולאריים ביותר בעולם!

    מעבר להיותו ריקוד מהנה, ברייקדאנס הוא ריקוד מרשים, מקורי ומורכב, המאפשר לילדכם להתבטא בצורה רחבה יותר, ללמוד ולהרחיב אופקים על סגנונות וטכניקות שונות, ולדעת כיצד רוקדים ברייקדאנס בצורה מקצועית ומעניינת.

    למה זה טוב לילד שלי?

    מעבר לכך שברייקדאנס הוא ריקוד מהנה, הוא מוסיף לפן החברותי של ילדך אפשרות להכיר ילדים נוספים עם תחומי עניין דומים לשלו, באותה שכבת גילאים, בפעילות אחרי שעות הלימודים המגבשת בין הילדים ומפתחת בקרבם ביטחון עצמי גבוה יותר וראייה חברתית רחבה יותר!

    כמו כן, ברייקדאנס הוא ענף ריקוד אתלטי, המחזק שרירים רבים בגוף ומפתח כושר וסיבולת לב ריאה עבור ילדיכם, כך שגם בפן הבריאותי – פיזי, ילדך מורווח מפעילות בריאה ומהנה, תוך למידה של תחום יוצא מגדר הרגיל.

    מה נלמד בחוג?

    בחוג הברייקדאנס לילדים, אנחנו נלמד אודות סגנונות רבים של ריקוד ברייקדאנס. קיימות אין – ספור טכניקות ואפשרויות, ולכן נתחיל מהבסיס – עם תרגילים כגון “צעד אינדיאני”, “6 צעדים”, צעד סלסה” ועוד, ולאט לאט כקבוצה, נתקדם ונסייע לילדך להיות רקדן ברייקדאנס מן השורה!

    למה לרשום את הילד שלי אצלכם?

    בקאסה, אנחנו לא רק בית ספר מוביל ללימוד ברייקדאנס, אנחנו משפחה. אנחנו מעניקים לכל ילד יחס אישי ומלווים אותו בכל שלב ושלב בשיעור. אנחנו תומכים ברצון של התלמידים שלנו להתפתח וללמוד ואנחנו שם עבורם לכל שאלה!

    רוצים לראות במו עיניכם?

    אנחנו מזמינים אתכם לשיעור ניסיון, ללא עלות, ולחוות בעצמכם את ההנאה שבריקוד!

    לעוד פרטים, הירשמו עכשיו!

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה