הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    איך להוות דוגמה אישית לילד ואיך זה קשור לברייקדאנס?

    איך להוות דוגמה אישית לילד ואיך זה קשור לברייקדאנס?

    כהורים, אתם בעלי תפקיד חשוב מאוד בחיי הילדים שלכם, גם אם לפעמים זה לא מרגיש כך.

    המעשים שלכם, המילים וההתנהגות הכללית שלכם כהורים, מכוונת ומטה את דרך ההתנהגות של ילדכם, את הגישות, את צורת החשיבה ואת הפעולות שלו, לאורך חייו.

    שימוש דוגמה אישית לילדכם

    בגילאים המוקדמים, תפקידכם כהורים, היה להניח את היסודות להתנהגותו העתידית של ילדיכם.

    כמו למשל, לשתף פעולה עם אחרים ולהראות לו כיצד לשחק או לפעול.

    היום, כמתבגר הוא עשוי וראוי להתחיל לקחת אחריות על התנהגותו שלו, אך אתם עדיין מהווים מודל לחיקוי עבורו.

    מעשים

    המעשים שלכם מעידים עבור ילדיכם כיצד להתנהג, אם בדרך בה אתם מתמודדים עם רגשות, כמו תסכול ולחץ, היא משפיעה על האופן שבו ילדכם מווסת את רגשותיו.

    התזונה שלכם, כמות הפעילות הגופנית שלכם והאופן שבו אתם מטפלים בעצמכם – כל אלה משפיעים על ילדכם ברמה מסוימת.

    מילים

    גם הדברים שאתם אומרים חשובים ביותר. כדי לעזור לילדכם להתמודד עם התנהגותו ולשלוט בה, ספרו לו כיצד ההתנהגות משפיעה על אנשים אחרים. כמו כן, אפשר להשתמש בטענות ובדוגמאות מורכבות יותר, ולדבר על ההבדלים בין נכון ולא נכון. בימים אלו, כשילדכם בונה את היכולת שלו להבין את ההתנסויות והרגשות של אנשים אחרים סביבו, זהו הזמן הטוב ביותר לדבר עמו על הנושא.

    טיפים לדוגמה אישית

    שלבו את ילדכם בשיחות משפחתיות וקבלת החלטות, אפשרו לו להשתתף כך תעזרו לו להבין כיצד אנשים יכולים להסתדר זה עם זה ולעבוד יחד, גם במקרים יותר מורכבים.

    אמצו אורח חיים בריא יותר: אכלו אוכל בריא ככל הניתן והתעמלו באופן קבוע. נסו שלא להעיר הערות שליליות על גופכם – או גופם של אחרים, כך תוכלו להעביר לילדכם מסר חשוב על דימוי גוף.

    הציגו לו שאתם נהנים מלמידה –  כשאתם הופכים את הלמידה למשהו מעניין ומהנה ולא למטלה קשה, סביר להניח שילדכם יפתח גישה חיובית כלפי בית הספר ולמידה באופן כללי.

    איך זה קשור לברייקדאנס?

    ברייקדאנס כריקוד, וכדרך חיים, יסייע לילדכם ברכישת כלים משמעותיים וחשובים לחיים, שאתם מעבירים להם מדוגמתכם האישית.

    אם באורח חיים בריא, שמירה על כושר ועיסוק בספורט, אם במשמעת עצמית של להמשיך להתאמן וללמוד, אם בלמידה, ההנאה ברכישת ידע חדש והרצון לחקור עוד ועוד, ואם בעצמאות אישית, פיתוח עצמי וגדילה של ילדיכם באמצעות ריקוד!

    מחכים לכם!

    רוצים לראות כמה זה פשוט?

    הירשמו עכשיו ונציג הקאסה יתקשר אלכם בהקדם לתיאום שיעור ניסיון בסטודיו שלנו, בהובלת מדריכים ותיקים ומנוסים בעולם הברייקדאנס!

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה