הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    איך להתבלט באמצעות ברייקדאנס

    איך להתבלט באמצעות ברייקדאנס

    לעתים רבות, הורים לילדים מופנמים יותר, ביישנים יותר, או קצת פחות בולטים חברתית, פונים אלינו בשאלה, האם ברייקדאנס עשוי להקנות לילדי כלים שיסייעו לו לבלוט?

    ילדים רבים נעזרים בתחומים ספורטיביים לחיזוק הכושר הגופני ואת הביטחון העצמי, היום נספר לכם איך אפשר לעשות זאת בצורה טובה יותר, עם ברייקדאנס:

     

    פיתוח יכולת ביטוי עצמי:

    כמו בכל דבר, גם בברייקדאנס, אנו מעודדים את התלמידים שלנו ומסייעים לפתח חשיבה יצירתית, דמיון רחב ויכולות אלתור אומנותיות.

    ברייקדאנס הוא כלי נהדר המאפשר לילדנו להתבטא בצורה חופשית יותר ולהציג את עצמם בצורה יצירתית, התלמידים בחוג נהנים להתבטא, לעשות כושר וללמוד עוד דברים שלא הכירו!

    ביטחון עצמי:

    ריקוד הברייקדאנס כרוך בביצוע תרגילים פיזיים שאנו מתרגלים בשיעורים, אנו מחזקים גם את הביטחון שלנו לבצע את אותם תרגילים, את הדימוי העצמי שלנו ואת הביטחון ביכולות שלנו.

    במהלך השיעורים, התלמידים שלנו לומדים לבצע תנועות מורכבות, המחזקות את היכולות הפיזיות והאתלטיות שלהם, ובמקביל את הביטחון העצמי.

    התבלטות חברתית

    גם מבחינה חברתית, ילדכם יכיר נערים רבים בגילו, יפתח שיח ושיתופי פעולה עמם במהלך החוג וידע לייצר חיבורים חברתיים רבים, על בסיס החיבה המשותפת לריקוד, ותחומי עניין אחרים.

    התלמידים שלנו לומדים כיצד להתבטא באמצעות ריקוד, צוברים ביטחון בתנועה שלהם ובעקבות זאת בצורה בה הם מתקשרים אחד עם השני.

    כלים אלו שנרכשים בחוג הברייקדאנס תורמים רבות להתפתחות החברתית של התלמידים שלנו.

    להיות מסמר הערב

    אז עם כל מה שכתבנו כאן, איך בכל זאת מתבלטים בין כולם?

    ואיך זה קשור לברייקדאנס?

    נספר לכם סוד קטן שאנשים לא יודעים עליו – למרות שברייקדאנס כבר נחשב תחום מאוד מאוד פופולארי ומוכר, לא תמצאו הרבה אנשים בסביבתכם הקרובה שמכירים רקדני ברייקדאנס מוכשרים.

    למה? מהסיבה הפשוטה שברייקדאנס הוא תחום מיוחד, עבור אנשים מיוחדים שרוצים לבטא את עצמם בדרכים לא שגרתיות!

    אם הילד שלכם ירצה בכך, אנו בטוחים וסמוכים שנצליח לסייע לו וללמד אותו את הדרכים הכי מגניבות להתבטא ולהראות לכולם מה הוא שווה!

    במסיבה, באירוע, או בכל מקום בו ניתן להפגין את יכולות הריקוד, ילדיכם יהיה מסמר הערב.

     

    רוצים גם?

    אנחנו מחכים לכם, הירשמו עכשיו ונציג הקאסה יתקשר אלכם בהקדם לתיאום שיעור ניסיון!

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה