הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    איך מוציאים את הילדים מהטאבלט דרך ברייקדאנס?

    איך מוציאים את הילדים מהטאבלט דרך ברייקדאנס?

    אם לפני משבר הקורונה המצב היה לא פשוט, לאחרונה, בעקבות הסגרים החוזרים, ההגבלות, הביטולים וסגירת מוסדות החינוך, המצב נהיה מורכב עוד הרבה יותר.

    אחת הסוגיות המטרידות ביותר עבור הורים בימים אלו, היא כמובן פרקי הזמן הממושכים שילדיהם מבלים מול המסכים והמידה שצריכת המסכים מחליפה פעילויות אחרות כמו בילוי עם בני המשפחה, אירועים חברתיים, פעילות ספורטיבית ועוד.

    מה הקושי?

    רובנו עובדים ומנסים לגשר בין העבודה, הבית והילדים.

    במיוחד בתקופה בה הרבה עובדים מהבית, קשה לחלק את הריכוז גם לילדים, בימים שאין קייטנות, אין צהרונים ואין בתי ספר ברמה היום יומית היציבה, ילדנו נמצאים שעות רבות מול מסכי המחשב, הטאבלט והטלפון.

    גם הילדים שלכם מחוברים למסכים ואתם מחפשים אלטרנטיבות עבורם?

    הפתרון באמצעות ברייקדאנס

    קיימים לא מעט פתרונות, אם במציאת אלטרנטיבות ראויות – כמו התאמה של פעילויות המתאימות לכל אחד מהילדים לפי גילו ותחומי העניין שלו, טיולים מחוץ לבית, תרגילי כושר, קריאת ספרים וכו’..

    אחת האלטרנטיבות המוכחות כאפקטיביות – ברייקדאנס.

    מעבר לכך שברייקדאנס הוא ריקוד מהנה, הוא מוסיף לפן החברותי של ילדך אפשרות להכיר ילדים נוספים עם תחומי עניין דומים לשלו, באותה שכבת גילאים, בפעילות אחרי שעות הלימודים המגבשת בין הילדים ומפתחת בקרבם ביטחון עצמי גבוה יותר וראייה חברתית רחבה יותר!

    ברייקדאנס הוא ענף ריקוד אתלטי, המחזק שרירים רבים בגוף ומפתח כושר וסיבולת לב ריאה עבור ילדיכם, כך שגם בפן הבריאותי – פיזי, ילדך מורווח מפעילות בריאה ומהנה, תוך למידה של תחום יוצא מגדר הרגיל.

    אם כבר עסקנו בפן החברתי באמצעות הברייקדאנס, ילדכם ירכוש יכולות חברתיות גבוהות וכישורים בינאישיים חשובים, בעודו מבלה עם חברים ויוצר אינטראקציות דומות לאלו שמקבל במשחקי מחשב ‘אונליין’, רק בצורה פיזית ושלמה יותר!

    למה דווקא ברייקדאנס?

    בחוג הברייקדאנס לילדים, אנחנו נלמד אודות סגנונות רבים של ריקוד ברייקדאנס. קיימות אין – ספור טכניקות ואפשרויות, ולכן נתחיל מהבסיסיים ביותר וכך, לאט לאט כקבוצה, ילדכם ירכוש מיומנות חדשה ומהנה, שירצה לעסוק בה כתחביב נוסף!

    איך מתחילים?

    השאירו פרטים או חייגו אלינו עכשיו, ויחד נתאם עבורכם שיעור ניסיון, מתנה!

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה