הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    בגדים ואביזרים – כל הציוד לרקדני ברייקדאנס

    v

    בגדים ואביזרים – כל הציוד לרקדני ברייקדאנס

    לאחר לא מעט שאלות על איזה ציוד עליכם לקנות, מה עליכם ללבוש, מה מגן עליכם מפציעות ומה מסייע לריקוד שלכם – החלטנו להנגיש לכם את כל מה שחשוב לדעת:

    לבוש

    כידוע, ריקוד הברייקדאנס הוא ריקוד שמושרש בתרבות ההיפ הופ – לכן לעתים קוד הלבוש שלו הוא ביגוד רחב, מאוורר, טרנינגים, סניקרס וכובעי גרב.

    הלבוש לא באמת מהווה חלק משמעותי מהטכניקה בברייקדאנס, אך נחשב לחלק מהותי מתרבות ההיפ הופ והברייקדאנס כחלק ממנה.

    נעליים

    בהמשך לנאמר לעיל, בחירת נעליים היא אכן בחירה חשובה לעולם הברייקדאנס, עליכם לנעול נעלי ספורט, נוחות, גמישות, המאפשרות פעילות ספורטיבית ואתלטית, שיתמכו ברגל בתרגילים שונים ובמאמצים.

    הבחירה הפופולארית לרוב היא סניקרס, נעלי כדורסל שבנויות למשחקי כדורסל ארוכים, קפיצות, ריצות לאורך המגרש וכו’.

    מכנסיים

    גם חלק זה של הביגוד שלכם, מעבר לבחירה האופנתית, היא בחירה אסטרטגית, לרוב מומלץ לבוא לחוג הברייקדאנס עם מכנסי ‘טרנינג’, מכנסי בד רפויות המאפשרות מרחב תמרון, תרגול טכניקות מורכבות ופעילות ספורטיבית, אך עם זאת יגנו על הרגליים והברכיים מחיכוכים עם הרצפה, לכן לא מומלץ לבוא לחוג ברייקדאנס עם מכנסיים קצרים.

    לבוש עליון:

    אין משמעות רבה אם תבחרו לבוא עם חולצה קצרה, גופיה, סווטצ’רט או חולצה ארוכה, במקרה הזה, עדיף לבוא עם חולצה פשוטה, מבד נושם שיסייע לכם בריקוד ולא יגביל אתכם, מעבר לזה, הבחירה חופשית ואין דבר שמומלץ יותר או פחות, כמו שנאמר – Keep it simple.

    מגנים וציוד מגן:

    מומלץ כמובן להגיע עם ציוד מגן, עם מגני ברכיים, מגני ידיים לעתים, כובע שיגן על הראש מחיכוכים עם הרצפה, מגני זיעה וכפי שהזכרנו נעליים נוחות.

    גם בתחילת הדרך וגם בשלב מתקדם יותר, לעתים מגנים יסייעו לכם בביצוע תרגילים ויגנו עליכם מפציעות פוטנציאליות.

    אני רוצה להתחיל

    רוצים ללמוד עוד על עולם הברייקדאנס? אנחנו מזמינים אתכם לבוא לשיעור ניסיון ללא עלות, ולראות בעצמכם איך מתנהל שיעור בחוג הברייקדאנס שלנו!

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה