הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    ברייקדאנס – גם לנשים

    הקאסה - בית הספר הישראלי לריקוד

    ברייקדאנס – גם לנשים

    קצת על

    ריקוד הברייקדאנס הוא ריקוד אורבני המשלב בתוכו סגנון, זריזות ואקרובטיקה.

    כידוע, הברייקדאנס עוזר בפיתוח מודעות וביטחון עצמי, קואורדינציה, גמישות, כושר, כוח ואף סיבולת.

    אנו מקבלים לא מעט פניות מהורים של נערות שמעוניינות להצטרף לחוג הברייקדאנס, אך לא בטוחות שיש להן מקום.

    אנחנו כאן כדי להגיד באופן חד משמעי – ברייקדאנס זה לכולם! יש המון נשים בברייקדאנס ולעתים הן טובות יותר מהגברים (אל תספרו שאמרנו לכם).

    נשים בברייקדאנס

    בדומה לתת-תרבויות היפ-הופ אחרות, כמו כתיבת גרפיטי, שירת היפ הופ וראפ, או יצירת מוזיקה אלקטרונית וסקראצ’ינג. קיימת נוכחות נשית לא קטנה.

    נשים כמו דייזי קסטרו (הידועה גם כ’בייבי לאב’, מצוות הברייקדאנס ‘ רוק סטדי’, הן העדות כי יש נשים בברייקדאנס מאז הקמת הז’אנר!

    בשנת 2018, רקדנית בשם בי גירל אמי, מיפן, הפכה במהרה לאלופת העולם הראשונה של תחרות המדינה של רד בול BC One.

    קיימות אינספור דוגמאות של נשים מוצלחות בעולם הברייקדאנס שמהוות תחרות אימתנית וזוכות בפרסים רבים!

    יש האומרים שקיים חוסר קידום של התחום בקרב נשים, אחת הרקדניות הבולטות, פייר פליי, התראיינה בBBC והעידה כי ברייקדאנס נהיה יותר ויותר פופולארי והרבה יותר נשים נהיות מעורבות, אך הבעיה היא שמקדמים, חברות ומפרסמים, לא מקדמים מספיק באטלים (תחרויות), לנשים בלבד.

    עם זאת, נהיית מודעות גדולה יותר ויותר לנוכחות הנשית בעולם הברייקדאנס, התחרויות לרוב הן עבור נשים וגברים כאחד ונשים קוטפות הישגים מרשימים ביותר בתחום.

     

    איך זה עובד?

    בקאסה, אנו מלמדים נשים וגברים כאחד, ברייקדאנס הוא לכולם והטכניקות ניתנות לביצוע על ידי כולם, כפי שהוזכר, כל אחד יכול להצטרף וללמוד ברייקדאנס, אנחנו כאן עבור לסייע לילדתכם להצטרף ולהנות מאומנות הברייקדאנס שסחפה את העולם!

    איך נרשמים?

    צרו איתנו קשר או הירשמו באתר, ואנחנו נתקשר על מנת לקבוע עבורכם שיעור ניסיון, בו ילדתכם תוכל לראות ולהתנסות בריקודי ברייקדאנס.

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה