הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    ברייקדאנס כדרך חיים

    ברייקדאנס כדרך חיים

    כבית ספר מוביל לברייקדאנס – לא אחת פונים אלינו עם שאלות כמו – ” מה זה ייתן לי?”

    “למה דווקא ברייקדאנס?”, או “איך זה יעזור לי?”.

    החלטנו שהגיע הזמן לתת לכם מענה מפורט:

    פיתוח יצירתיות והבעה אישית:

    ברייקדאנס, לפני הכל, הוא ריקוד. וריקוד זו אומנות. כמו בכל אומנות, אנו מעודדים את התלמידים שלנו ומסייעים לפתח חשיבה יצירתית, דמיון רחב ויכולות אלתור אומנותיות.

    אנו מלמדים את התלמידים שלנו לחשוב מחוץ לקופסא, להיות חופשיים עם סגנון הריקוד שלהם, לפתח טכניקות חדשות בעצמם ואף לשכלל טכניקות שלמדו, ולקחת אותם לכיוונים אחרים!

    אנו עדים לזה ברמה היום יומית – הברייקדאנס תורם ליצירתיות ומפתח צורת חשיבה אומנותית

    מתוך החשיפה לסוגי הריקוד השונים, לסגנונות מוזיקה שונים, אומנים שונים שאנו רוקדים לצליליהם ואלמנטים מעולם הברייקדאנס, אנו מתרגלים את היכולת שלנו ליצירתיות ודמיון!

    חיזוק הביטחון העצמי

    כן כן, קראתם נכון. ברייקדאנס מחזק את הביטחון העצמי. מי היה מאמין? כולנו.

    ברייקדאנס הוא ריקוד מורכב, קשה, מהנה, מעניין, כיפי ולעתים ראוותני.

    במהלך השיעורים, התלמידים שלנו לומדים לבצע תנועות מורכבות, המחזקות את היכולות הפיזיות והאתלטיות שלהם, ובמקביל את הביטחון העצמי.

    עם תרגילים פיזיים שאנו מתרגלים בשיעורים, אנו מחזקים גם את הביטחון שלנו לבצע את אותם תרגילים, את הדימוי העצמי שלנו ואת הביטחון ביכולות שלנו.

    עם כל זאת, בא גם הביטחון העצמי, כמו קסם – אנו מביטים כל פעם מחדש בתלמידים שלנו מפתחים ביטחון עצמי חזק יותר, בצורת הביטוי שלהם, בהתנהלות הכללית שלהם וכמובן בריקוד, שהולך ומשתפר עם הזמן.

    יכולות חברתיות

     אם כבר עסקנו בביטחון עצמי, איך אפשר שלא להתייחס לפן החברתי – ביטחון עצמי לעתים מלווה ביכולות חברתיות גבוהות ובכישורים בינאישיים חשובים.

    התלמידים שלנו לא רק לומדים לבנות ביטחון עצמי, אלא גם ליצור שיח טוב יותר אחד עם השני, להתחבר על בסיס החיבה המשותפת לריקוד ולתחומים נוספים.

    התלמידים שלנו בחוג הברייקדאנס לומדים כיצד לתקשר בצורה טובה, איך להציג את עצמם, איך לעודד אחד את השני כשתלמיד נתקל בקשיים ואיך להשתפר כקבוצה בברייקדאנס!

    כושר גופני

    מי מאיתנו לא מצא את עצמו אומר “אני חייב להתחיל לעשות כושר”?

    אז ברייקדאנס. כן כן, מעבר לכל מה שפירטנו כאן, ברייקדאנס הוא לפני הכל ריקוד, וריקוד אתלטי ביותר, המסייע לפתח יכולות אתלטיות וספורטיביות רבות.

    התלמידים שלנו מתחילים בגיל צעיר לרכוש מיומנויות ספורטיביות ומפתחים כושר גופני המסייע להם בהיבטים בריאותיים רבים בחיים.

    את הספורט שלהם, הם עושים בריקוד, ואין יותר כיף מזה!

    למי זה מתאים?

    ל כ ו ל ם ! ברייקדאנס מתאים לכולם! ברייקדאנס הוא ריקוד מגוון, מהנה, מדהים ומורכב שכל אחד יכול למצוא את הזווית שלו ממנה יתחבר לריקוד!

    אנחנו מזמינים אתכם להתרשם בעצמכם ולבוא עם ילדכם לשיעור ניסיון אצלנו בסטודיו, ללא עלות!

    רוצים להצטרף לחוויה? הירשמו עכשיו או התקשרו!

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה