הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    חוג היפ הופ בראשון לציון

    a

    חוג היפ הופ בראשון לציון

    רוצים לרשום את הילדים לחוג היפ הופ בראשון לציון? כך תדעו באיזה מקום לבחור.

    סגנון ההיפ הופ כבש את העולם ובהתאם לכך הפך חוג היפ הופ, לאחד מחוגי הריקוד המבוקשים ביותר בארץ. יש מקומות רבים אליהם ניתן להירשם כדי ללמוד את סגנון הריקוד המיוחד, אך כדי להגיע לתוצאות טובות וגם להצליח ליהנות מהדרך עצמה, צריך לדעת מה לחפש.

    אז איך בוחרים חוג היפ הופ?

    הצעד הראשון הוא להבין מה מיוחד כל כך בסגנון הריקוד הזה, שהפך אותו לטרנד מבוקש. ראשיתו של ההיפ הופ בניו יורק בשנות ה-70, שם זה התחיל כמחאת רחוב מצד בני מיעוטים, כנגד היחס המפלה כלפיהם. צעירים רבים שהשתייכו לקהילה האפרו-אמריקאית, ואהבו לרקוד ולשיר, נתקלו בסירוב בכניסה למועדונים, פאבים ומסיבות, רק בשל צבע עורם. התוצאה הייתה פיתוח סגנון ריקוד ייחודי, שהצליח לחבר תנועות חדות ומורכבות, למסרים כלליים ואישיים. הריקוד נערך ברחוב ולאט לאט משך קהל ועורר עניין.

    עם השנים התפשט ההיפ הופ לאוכלוסיות נוספות וחצה גבולות, וכיום הוא נחשב לאחד מסגנונות הריקוד המבוקשים גם בישראל. מופתעים? הילדים שלכם לא. הם מכירים את הקליפים של רוני סופרסטאר או נועה קירל, ורואים בהן מודל חיקוי.

    מלבד ההיסטוריה הייחודית של ההיפ הופ, חשוב לדעת שמדובר בהרבה יותר מטרנד זמני. לריקוד זה יש יתרונות רבים, בעיקר כשמתחילים ללמוד אותו מגיל צעיר. כשאתם רושמים את ילדיכם לחוג היפ הופ, אתם יודעים שהוא ילמד משמעת עצמית ויפתח דימוי גוף בריא לצד בטחון עצמי החשוב כל כך בגילאים הללו. כמו כן, ריקוד היפ הופ מחזק את הגמישות ושרירי הגוף, מפתח את הקואורדינציה ומלמד את הילד כיצד להשתלב בקבוצה מבלי לוותר על המקום הייחודי שלו.

    הצעד השני בחיפוש מקום לחוג היפ הופ בראשון לציון, הוא לראות איזה מבין המקומות השונים מתמחה בסגנון ריקוד זה. איך תדעו להבחין במקום כזה? בקלות. ראשית, רק מקום שמבין בהיפ הופ ידע להסביר לכם שלמעשה מדובר בקבוצה של סגנונות מחול, אשר כוללת בתוכה גם ברייקדאנס. שנית, מקום מקצועי הוא מקום שיודע לחזק כללים כמו משמעת עצמית ועבודה קבוצתית, לצד יכולת לספק ליווי אישי והדרכה צמודה לכל ילד וילד.

    הצעד השלישי הוא לראות איזה מקום מפעיל חוגים המותאמים לרמה בה הילד שלכם נמצא. יש ילדים שזוהי הפעם הראשונה שהם משתתפים בחוג תנועה כלשהו, יש ילדים שלמדו סגנונות ריקוד אחרים וכעת נחשפים להיפ הופ, ויש ילדים שכבר למדו תקופה את הסגנון ורוצים להמשיך ולהתקדם. חשוב מאד שתהיה קבוצת ריקוד למתחילים וקבוצה למתקדמים, כאשר ההתקדמות היא הדרגתית ומותאמת אישית. איך זה אפשרי? כשהחוג מועבר בקבוצות קטנות עם מדריכים מקצועיים ובעלי ניסיון.

    חוויה של חוג היפ הופ

    כדי להתמסר להיפ הופ, צריך לדעת לשחרר ולא להיות נבוכים מתנועות חדות וריקוד מלא קצב. בין אם על ידי רישום לחוג מתחילים או מתקדם, הריקוד מחייב אנרגיות גבוהות, ולכן חשוב שהחוג יועבר במסגרת חווייתית מהנה. איך יוצרים מסגרת כזו? כפי שצוין קודם, קבוצות קטנות זו התחלה טובה, אך זה לא מספיק. חשוב שהסטודיו בו נערך החוג יהיה גדול ומרווח, כדי שלכל משתתף יהיה מספיק מרחב תנועה, ושהמדריכים ידעו כיצד לגשת לכל אחד ואחד וליצור אתו שפה משותפת.

    שעות החוג

    קריטריון נוסף, חשוב לא פחות בבחירת חוג היפ הופ, זה שעות החוג. חפשו מקום אשר מקיים את החוג בשעות שנוחות לכם ולילד, הן מבחינת היום בשבוע והן מבחינת התדירות. כדאי גם לוודא שאתם נרשמים למקום קרוב, כדי שיהיה לכם קל להסיע ולהחזיר לאורך כל השנה, בין אם מדובר בימים חמים או ימים גשומים וסוערים במיוחד. עם זאת, אל תתנו לשיקולים של קרבה ושעות לבוא על חשבון הרמה המקצועית והיחס האישי.

    כך תדעו שבחרתם חוג נכון

    כשהילד נכנס לרכב ולא מפסיק להתנועע גם בדרך הלוך וגם בדרך חזור, אתם מבינים שבחרתם נכון. לחוג היפ הופ צריך ללכת מתוך שמחה והנאה ולא מתוך תחושת הכרח. מהר מאד תראו כיצד ההיפ הופ משפיע לטובה על ילדכם, גם מעבר לשעות החוג.

     

    ריקוד היפ הופ מסייע גם להפגת מתחים ושיפור מצב הרוח, אז בפעם הבאה שאתם לוקחים את הילד לחוג, כדאי שתצטרפו למספר דקות ותראו איך זה יחולל פלאים גם בכם.

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה