הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    למה חוג ברייקדאנס

    חוג ברייקדאנס

    למה חוג ברייקדאנס

     

    ברייקדאנס, או במקור Breakdance, הוא סגנון של ריקוד אקרובטי שחולק המון מאפיינים דומים עם תרבות ההיפ הופ. למעשה, רבים רואים בסגנון הריקוד הזה חלק בלתי נפרד מתרבות ההיפ הופ וגם מהקפוארה, הפאנק, הדיסקו והרגאיי. הסיבה לכך קשורה לאופן שבו רוקדים ברייקדאנס ולמקורות ההשראה שהשפיעו עליו בתרבות הפופולארית והבין-לאומית. בנוסף לכך, כיום ברור שאפשר ללמוד לרקוד ברייקדאנס בכל גיל – ולמעשה עליך רק למצוא את המסגרת המתאימה ביותר על מנת לעשות את זה.

     

     

    מה מאפיין ריקודי ברייקדאנס ומה הקשר ביניהם לבין סגנונות מוזיקליים שונים? איך לומדים לרקוד ברייקדאנס ומאיזה גיל אפשר להתחיל? מה היתרונות של חוגי ריקוד?

     

    הקאסה – הבית שלך לריקודי ברייקדאנס

     

    מתחם הקאסה – הבית לאומנות המסיבה – נועד על מנת לתת לך את התנאים המושלמים ללמוד איך לרקוד ברייקדאנס. חוג ברייקדאנס אצלנו מיועד לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים ואנו מעסיקים מדריכים מנוסים, מקצועיים ומיומנים. עם יחס אישי ואהבה אמיתית לעולם המוזיקה, ברור לך שהגעת למקום הנכון.

     

    מאפיינים בולטים של ריקודי ברייקדאנס

     

    לריקודי ברייקדאנס יש כמה מאפיינים שקשה להתעלם מהם. ראשית, זהו ריקוד שאותו מבצעים בעיקר באמצעות תנועות קטועות וחדות. הדרך לבצע את התנועות הללו היא לתרגל טכניקות שונות ולשמור על כושר גופני וסיבולת לב-ריאה. שנית, הריקוד משלב תנועות גליות זורמות ואקרובטיקה על הרצפה ולכן דורש גמישות. כאן גם אפשר לראות את ההשפעות של קפוארה על ברייקדאנס, כמו גם את הצורך בחוג ייעודי שמפתח יכולות רלוונטיות. אגב, גם לריקוד היפ הופ העתיק יש יתרונות אדירים והוא שונה כמובן מהברייקדאנס, אך מעניק לא פחות יכולות וערכים.

     

    מה לומדים במהלך החוג?

     

    חוג ברייקדאנס נועד לתת כלים ותנאים להפנמת העקרונות המנחים של הריקוד. בשלבים הראשונים של החוג רואים את המדריכים מבצעים את התנועות, עובדים על כושר גופני ומפתחים גמישות באזורי הגוף השונים. בהמשך, עוברים לרחבת הריקודים על מנת לשלב בין תרגילי ברייקדאנס לצלילי מוזיקה ומקבלים הנחיות ודגשים. כמו כן, תוך כדי החוג נחשפים בעקביות ובהדרגה למרכיבי הריקוד. הדבר כמובן קורה בחלקו גם בחוג היפ הופ אבל באופן קצת שונה.

     

    המרכיבים שיוצרים את הריקוד

     

    בשביל לרקוד ברייקדאנס צריך לשלב בין מרכיבים של טופ רוק, פוטוורק, תרגילי פאוור ופריזים. עוד לפני תרגילים אקרובטיים כגון סלטות ופליק-פלאקים, צריך לשלוט בעבודת הרצפה וללמוד איך לרקוד בתוך מעגל צופים כדי למשוך תשומת לב מדויקת. מטבע הדברים, התרגול של ריקודי ברייקדאנס דורש מאמץ פיזי לא מבוטל ולכן הוא תורם לחיטוב הגוף, לשמירה על משקל תקין ולבריאות.

    יתרונות החוג בגילאים שונים

    חוג ברייקדאנס שבנוי על ידי אנשי מקצוע ורקדנים מנוסים מאפשר לגברים ונשים בגילאים שונים להפיק יתרונות רבים. בין היתר, החוג תורם לתחושת הביטחון והדימוי העצמי ומסייע לצעירים ומבוגרים ללמוד כיצד להשתמש בגוף שלהם. כמו כן, החוג ידוע ככלי אפקטיבי לפיתוח ערכים ומשמעת עצמית והוא מבוקש אצל בנים ובנות כאחד. מלבד זאת, אפשר להתאים את הלימודים בחוג לרמה שלך – וביכולתך לבחור בין חוג ברייקדאנס למתחילים או למתקדמים וכך לחזק את השרירים ולפתח כושר גופני שיאפשר לך להתקדם לרמות גבוהות יותר.

    האם יש צורך ברקע או ידע קודם בריקוד ותנועה?

    החדשות הטובות הן שאין צורך ברקע מוקדם על מנת להירשם לחוגי ריקוד. על אף הטכניקה הגבוהה שמאפיינת ריקודי ברייקדאנס, קורס ריקוד למתחילים אמור להעניק את הכלים המקצועיים הבסיסיים. מאותו רגע והלאה כבר הכל תלוי בתלמידים, שמחליטים בעצמם מתי להתאמן, באיזה שלב להתקדם לרמה הבאה ואיזה צעדים ספציפיים לתרגל.

     

    שילוב בין הנאה, אתגר ולימודים

     

    הערך המוסף של חוג ברייקדאנס מסתתר באופן שבו הוא מצליח לשלב בין הנאה ולימודים. מצד אחד, החוג מהנה כי הוא מתקיים באווירה נעימה ולצלילי מוזיקה מעוררת ותזזיתית. מצד שני, החוג מלמד את המשתתפים לשלוט בכל תנועה בגוף וכך משפר את איכות החיים שלהם. אם למשל מתחילים ללמוד ריקוד בגיל צעיר, ניתן לראות את התוצאות בגיל ההתבגרות ובגילאים מאוחרים יותר. לחילופין, הורים שבוחרים ללמוד ברייקדאנס יחסית מאוחר מעידים על תחושת החיוניות ועל הסיפוק, שביעות הרצון והאתגר.

     

    הופכים את החלום שלך למציאות

     

    הקאסה – הבית לאומנות המסיבה בנוי בסגנון אולם ריקודים עם הגברה ותאורה לחיזוק האווירה. אנו נאפשר לך להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלך ונעמוד לרשותך בפיתוח תרגילים, מיומנות וטכניקה. אם עד היום הסתפקת בצפייה ברקדני ברייקדאנס, הגיע הזמן להירשם לחוג שיעזור לך להגשים את החלום.

    המומחים לברייקדאנס מבית הקאסה משקיעים ברציפות בפיתוח חוג ברייקדאנס ברמה הגבוהה ביותר. אם ברצונך לקבל פרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ממש כעת – ונוכל לעמוד לרשותך בהקדם האפשרי.

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה