הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    למה כדאי לבחור בקורס דיג’יי

    קורס DJ

    למה כדאי לבחור בקורס דיג’יי

     

     

    חושבים שיש לכם את מה שצריך כדי להפוך לדיג’יי מצליח ולקחת חלק דומיננטי בחיי הלילה? הצעד הראשון הוא להירשם לקורס דיג’יי ויש לפחות חמש סיבות טובות לעשות זאת.

     

    לא סתם אומרים שלהיות דיג’יי זה להיות אומן

    הוא נוכח בכל מסיבה ולמעשה, הוא זה שקובע את הטון. השירים לצליליהם כולם רוקדים, האווירה האנרגטית והשמחה המתפרצת לתוך השעות הקטנות של הלילה – לכל זה אחראי הדיג’יי.

    מדובר בתחום העומד בפני עצמו בעולם המוזיקה, בו נדרשים לגלות יצירתיות, גמישות מחשבתית ושליטה מלאה בציוד ובטכניקות. לדיג’יי יש חלק משמעותי בהצלחת האירוע והוא חייב להמשיך להתעדכן בכל החידושים כדי לדעת להתאים את עצמו לקהלים שונים.

    חושבים שיש לכם את זה? הצעד הראשון הוא להירשם לקורס דיג’יי במקום מקצועי ויש לפחות חמש  סיבות טובות למה כדאי לבחור בקורס דיג’יי.

    לא כולם אוהבים לשיר או לרקוד

    אפשר לחלום, לנשום ולחיות מוזיקה גם בלי להיות זמר גדול, מלחין או רקדן מקצועי. בואו נודה על האמת: לא כולם אוהבים להיות בקדמת הבמה תחת אור הזרקורים, אך זה לא גורע מהאהבה שלהם למוזיקה ובוודאי לא מפחית את הרצון להיות במרכז העניינים. אם אתם מזדהים עם זה וחולמים לעבוד במקצוע רווחי, עולם התקליטנות נועד עבורכם. כדיג’יי תוכלו לקחת חלק מרכזי בעולם המוזיקה ולהביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכם בדרך שנוגעת באנשים ומכתיבה את הטון, אך לשם כך תצטרכו ללמוד את המקצוע מהבסיס.

    להפוך תחביב למקצוע רווחי ומבוקש

    התרגלתם שמנדבים אתכם לתקלט בכל התכנסות משפחתית או מסיבה של חברים? פונים אליכם תמיד כדי לבקש המלצות מוזיקליות? עכשיו אתם יכולים להפוך את הכישרון מתחביב לעסק ולרכוש מקצוע מבוקש ורווחי בתחום המוזיקה.

    בואו ללמוד את כל הסודות הקטנים של הדיג’יי המובילים בישראל ובעולם, להעמיק בסגנונות מוזיקה ולהכיר טכניקות שונות עד לרכישת שליטה מלאה בעמדת הדיג’יי. הקורס מקיף את כל נושאי הלימוד הדרושים לכם, כגון: הורדת קבצי שירים בדרך איכותית, עבודה עם ציוד מתקדם, תקלוט אנלוגי וממוחשב, ביצוע מעברים בין שירים, הנחייה, דרכי מיקסוס, אפקטים, לופים, סמפלרים, הכפלות, סוגי ביטים, חשיפה לסגנונות מוזיקה שונים, מיומנות קריאת קהל והכנה מוזיקלית לקראת אירוע.

    פיתוח יכולות אישיות

    כדיג’יי, אתם אלו שאחראים על מצב הרוח והאדרנלין ברחבה וזו גם דרך מעולה להביע מסרים חברתיים, אך מלבד כלי לביטוי עצמי וקידום מקצועי, קורס דיג’יי מפתח יכולות נוספות שיסייעו לכם בתחומים אחרים בחיים, כמו:

    • משמעת עצמית גבוהה
    • בניית ביטחון עצמי
    • פיתוח קואורדינציה
    • עמידה מול קהל , הנחייה ופיתוח תקשורת בינאישית
    • עבודה עם ציוד ממוחשב מתקדם
    • יכולת הקשבה ותשומת לב לפרטים

    בנוסף, בקורס רוכשים מיומנות קריאת קהל ויכולת גמישות מחשבתית, מכיוון שכל דיג’יי צריך לדעת להתאים את עצמו לאופי המשתתפים במסיבה ולהיות ערני לפידבקים המגיעים מהקהל. במידת הצורך, הוא ייאלץ לערוך שינויים תוך כדי תנועה, גם אם הוא הגיע לאירוע עם תכנית מוזיקלית מובנית.

    למידה אישית אחד על אחד

    אפשר להתנסות בחוג דיג’יי, אך קחו בחשבון שחוגים נערכים תמיד בקבוצות ואילו קורס דיג’יי מועבר אחד על אחד. המשמעות היא יחס אישי ויכולת התאמה לקצב ההתקדמות שלכם ולמטרות שקבעתם. בתחילת הקורס תוכלו להיפגש עם המדריך כדי לערוך תיאום ציפיות ובמהלך הלמידה תיהנו מליווי אישי ומתן תמיכה מלאה.

    למה לא ללמוד לבד? יכול להיות שכבר למדתם דבר או שניים על עולם הדיג’יי, אך רק בקורס מקיף ומובנה תוכלו לרכוש את הכלים המקצועיים וללמוד את כל הטיפים והסודות. בנוסף, תתאפשר לכם גישה לציוד משוכלל עליו תוכלו לתרגל את החומר ולקבל פידבקים וביקורת בונה, וזהו יתרון שאין בלמידה עצמית בבית.

    רכישת טיפים לשיווק ויחסי ציבור

    ערך מוסף בקורס נוגע בשיווק ויחסי ציבור. במהלך הקורס תקבלו טיפים מעשיים לניהול כספים ויצירת שיתופי פעולה מניבים, תלמדו איך לבנות תדמית נכונה ואיך למתג את עצמכם ברשת ובשיטות פרסום נוספות. בקורס למתקדמים ניתן לשבת עם מומחה וללמוד איך לבנות תכנית עסקית ולערוך פילוח שוק. בסוף הקורס תצאו עם תיק עבודות שישמש אתכם לראיונות עבודה ופרסום ותדעו כיצד להתכונן לאירוע.

    אם אתם באמת רוצים להצליח, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות חובבנים. בואו לקבל את כלים שימושיים שכל דיג’יי צריך בתחילת דרכו המקצועית.

    הופכים את החלום שלך למציאות

    הקאסה – הבית לאומנות המסיבה בנוי בסגנון אולם ריקודים עם הגברה ותאורה לחיזוק האווירה. אנו נאפשר לך להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלך ונעמוד לרשותך בפיתוח תרגילים, מיומנות וטכניקה. אם עד היום הסתפקת בצפייה בדיג’יים מפורסמים, הגיע הזמן להירשם לחוג שיעזור לך להגשים את החלום.

    המומחים לדיג’יי מבית הקאסה משקיעים ברציפות בפיתוח קורס דיג’יי ברמה הגבוהה ביותר. אם ברצונך לקבל פרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ממש כעת – ונוכל לעמוד לרשותך בהקדם האפשרי.

     

     

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה