הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    מה זה ברייקדאנס

    d

    מה זה ברייקדאנס

     

    החוג ריקוד מלא בהנאה, יצירתיות וקידום היכולות האישיות. או במילים אחרות – חוג ברייקדאנס.

     

    ריקוד שהפך לתרבות – הכירו את הברייקדאנס

    ההילד מבקש להירשם לחוג ברייקדאנס, אבל האם אתם יודעים מה זה בעצם? מדובר בסגנון ריקוד ממשפחת ההיפ הופ, המשלב תנועות אקרובטיות חדות וגליות. אם זה לא מצליח לעורר בדמיונכם תמונה מוגדרת, נסו להיזכר בקליפים של מייקל ג’קסון ומיד תבינו במה מדובר.

    מקור השם ברייקדאנס

    למה קוראים לריקוד זה בשם ברייקדאנס? התשובה פשוטה, אך כדי לענות צריך להבין את המקור ההיסטורי של הריקוד. הברייקדאנס הוא ריקוד רחוב שפותח בשנות ה-70, על ידי נערים בניו יורק אשר בארצות הברית.  בהתחלה, התנועות השונות בוצעו על ידי הרוקדים רק במקטעי מעבר (Breaking), ומכאן מקור השם.

    עם השנים הפך הברייקדאנס לאחד הריקודים הפופולריים ברחבי העולם כולו, וכיום הוא מבוקש גם בישראל בקרב בני נוער וילדים צעירים. הריקוד מוצע במגוון רמות, ברייקדאנס למתחילים, מתקדמים ומאסטר.

    אלו תכונות צריך כדי ללמוד בחוג ברייקדאנס?

    למה דווקא ברייקדאנס? במיוחד עבור שאלה זו הכנו מאמר מקיף.

    כל מי שאוהב קצב ותנועה, ומחפש סגנון ריקוד אותנטי וייחודי, יכול למצוא עניין בחוג ברייקדאנס. כדי להצליח בחוג, צריך להיות בעל משמעת עצמית גבוהה, רצון להישמע לכללים ויכולות אקרובטיות. בחוג לומדים מגוון רחב של תנועות וכדי לדעת איך לשלב אותן לכדי ריקוד סוחף ומלא קצב, צריך להיות מוכן לתהליך ארוך ועבודה קשה. למתקדמים יותר, אפשר לקפוץ ברמות ולהתקדם לחוג המתקדמים שלנו.

    למרות שיש צורך במשמעת עצמית ובהיצמדות לכללים, חוג ברייקדאנס נחשב לאחד החוגים המבוקשים ביותר בישראל, וזה הודות להנאה הרבה ותחושת השחרור הנלווית בעת הריקוד. כמו כן, ברייקדאנס הוא סגנון ריקוד שמאפשר לבטא גם כשרון משחק. בזמן שילדיכם מוצא במה לביטוי היצירתיות הבוערת בו, ומתקדם משלב לשלב, אתם כהורים תזכו להתבונן מהצד ולראות כיצד הוא מתפתח ורוכש ערכים חשובים.

    אלו ערכים אפשר ללמוד בחוג ברייקדאנס?

    כדי להתחבר לריקוד ולאהוב אותו, צריך להכיר את ההיסטוריה שלו, גם אם בקצרה. בדרך זו הילד ירגיש שהוא חלק ממשהו גדול והוא ממשיך הלאה סגנון ריקוד שנושא בחובו מסרים של קבלת האחר, הכלה וסבלנות.

    במקרים רבים סגנון הריקוד יכלול מקטעים של רקדן בודד, אשר נכנס למרכז הבמה למספר שניות או דקות, מבצע קטע מסוים, ויוצא כאשר נכנס רקדן נוסף. לאורך כל הדרך, שאר הרקדנים עומדים בצדדים ונותנים לו את המקום הראוי, תוך כדי תמיכה, מחיאת כפיים, עידוד ותנועה. הילד לומד מזה שבברייקדאנס יש מקום לכל אחד, וכולם מקבלים במה. בד בבד, לא מדובר בריקוד סולו של ילד אחד המשמש ככוכב החוג, אלא כולם זוכים לקחת חלק. תחושת הקבוצתיות היא תחושה מדהימה והיא מלמדת את הילד לחלוק, לשתף ולפרגן.

    יתרונות פיזיים ואישיים

    מלבד הערכים הללו, להשתתפות בחוג ברייקדאנס יש יתרונות נוספים, כגון:

    ● חיזוק דימוי גוף בריא.

    ● שיפור מצב הרוח.

    ● פיתוח כושר פיזי.

    ● פיתוח קואורדינציה.

    ● אמצעי לשחרור מתחים, כעסים וחרדות.

    ● דימוי גוף בריא.

    ● עמידה מול קהל.

    ● שיפור הגמישות.

    היכן כדאי ללמוד ברייקדאנס?

    בסטודיו מקצועי, אשר יודע לבנות תכניות לילדים בגילאים שונים ובהתאם לרמה האישית. יש חוגים למתחילים וחוגים למתקדמים, ומומלץ שקבוצות הריקוד יהיו קטנות כדי שניתן יהיה לעקוב מקרוב אחר קצב ההתקדמות של כל משתתף ולהעניק לו ליווי והדרכה צמודים.

    בעת החיפוש אחר סטודיו לחוג ברייקדאנס, רצוי לבדוק את הקריטריונים הבאים:

    • מי צוות המדריכים והאם יש להם גישה לילדים?
    • האם מקפידים על בטיחות במהלך לימוד התנועות השונות?
    • באילו שעות מתקיים החוג ומה המחיר?
    • האם אפשר להתנסות בשיעור חינם לפני שנרשמים?
    • מה קורה אם תלמיד מרגיש צורך לבוא ולהתאמן מעבר לשעות החוג?
    • האם יש מענה גם לרקדנים מתקדמים?

    חשוב לא פחות, להתרשם כיצד נראה המקום פיזית. האם יש סטודיו רחב וגדול, המאפשר לילדים להתנועע בחופשיות? האם יש פרקט עץ, מראה, מזגן, תאורה, מערכת הגברה או כל ציוד אחר שיגרום להם להרגיש נוח במהלך החוג? האם יש להורים היכן להמתין בזמן שהחוג מתקיים?

    בסופו של דבר, כשמדובר בריקוד ברייקדאנס, יש חשיבות רבה גם לכימיה בין המדריך לילד. המדריך צריך לדעת איך לדבר בגובה העיניים, להיות סמכותי ומצד שני לתמוך.

    המומחים לברייקדאנס מבית הקאסה משקיעים ברציפות בפיתוח חוג ברייקדאנס ברמה הגבוהה ביותר. אם ברצונך לקבל פרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ממש כעת – ונוכל לעמוד לרשותך בהקדם האפשרי.

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה