הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    קורס דיג’יי לילדים

    קורס דיג'יי

    קורס דיג’יי לילדים

     

    חולמים לתקלט במסיבות ולדעת הכל על תפעול עמדת הדיג’יי? הקורס הזה יתאים לכם בול.

    מרגישים את המוזיקה זורמת לכם בתוך הגוף? אוהבים להיות במרכז העניינים ולחשוף אחרים לסגנונות מוזיקה חדשים? בואו ללמוד בקורס דיג’יי לילדים.

    הקאסה – הבית שלך להיות דיג’יי מקצועי

    אם אתם נמשכים לעולם המוזיקה אבל לא רואים את עצמכם משתלבים בחוג ריקוד כזה או אחר, כדאי להכיר את האפשרויות הנוספות העומדות לפניכם ובמיוחד קורס דיג’יי. קורס דיג’יי מתאים לילדים שאוהבים להיות על הבמה וחולמים לפתח את היצירתיות המוזיקלית שלהם, אך לא באמצעות שירה או ריקוד. הדיג’יי נמצא תמיד במרכז העניינים והוא זה שקובע את הטון בכל מסיבה.

    הקורס מתאים לילדים המעוניינים להיחשף לעולם התקליטנות ולרכוש כלים בסיסיים וידע מקצועי תוך התנסות חווייתית. הקורס מתאים לילדים מגיל 10 ובני נוער והוא נערך אחד על אחד, כדי להבטיח את ההתקדמות האישית של התלמיד בקצב שלו ועל פי הגדרת המטרות שהוא הציב לעצמו בתחילת הדרך.

    יתרונות ההשתתפות בקורס דיג’יי

    השתתפות בקורס דיג’יי מקנה לילד כישורים חשובים שיוכלו לשמש אותו גם בתחומים אחרים בחיים. הקורס מסייע לפתח משמעת עצמית גבוהה, בטחון עצמי ותשומת לב לפרטים הקטנים, תוך חשיפה לעולם העשיר של סגנונות מוזיקה שונים, יכולת הקשבה ועמידה מול קהל. ילדים המשתתפים בקורס מקבלים במה לביטוי היצירתיות בדרך חווייתית, המנתבת את האנרגיות לעשייה חיובית ומקדמת. הקורס נערך באחד על אחד, כדי למקסם את היכולות של הילד ולאפשר ליווי אישי ומרחב למידה מותאם לפי רמה וקצב התקדמות.

     

    קורס דיג’יי לילדים – ספרו לי עוד

    במהלך השיעורים הראשונים לומדים את יסודות עולם התקליטנות, בדגש על שיטות וטכניקות שונות ונחשפים לטיפים חשובים שרק תקליטן מקצועי מכיר. במהלך הקורס מכירים לעומק את עמדת הדיג’יי ורוכשים שליטה במערכות השונות. מטרת הלימוד היא להרחיב את עולם הידע של הילד בתחום סגנונות המוזיקה, באופן שיאפשר לו לערוך תכנון מוזיקלי לאירועים שונים, תוך התאמה לקהל.

    בשורה התחתונה – מה לומדים?

    הבנת תפקיד הדיג’יי במסיבה, הכרות עם ציוד העבודה ודרכים להורדת קבצי מוזיקה, בניית פלייליסט ומעברים בין שירים, תקלוט אנלוגי ותקלוט ממוחשב, הנחייה, דרכי מיקסוס, אפקטים, לופים, סמפלרים, הכפלות, סוגי ביטים ומקצבים, שליטה בתוכנות וציוד מתקדם, חשיפה לסגנונות מוזיקה שונים, רכישת מיומנות קריאת קהל ויכולת התאמה וגמישות מוזיקלית לפי סוג המסיבה ואופי המשתתפים.

    עיקר הלימוד נעשה באמצעות התנסות ותרגול, לצד הסברים תיאורטיים, כאשר בסוף הקורס מקובל להכין עבודת גמר בה הילד יוכל להציג את כל הידע והכלים שרכש במהלך הקורס מול קהל (בדרך כלל הורים או קבוצת ילדים הלומדים במקום) וזו הולכת להיות המסיבה הראשונה שלו כדיג’יי!

    היכן כדאי ללמוד?

    כדי להפיק את המירב מקורס דיג’יי, מומלץ לבחור את מקום הלימוד לפי הקריטריונים הבאים:

    • מכון או בית ספר העוסק בתחום המוזיקלי, בעל מוניטין וניסיון.
    • צוות מדריכים מקצועיים, אשר יודעים לעבוד עם ילדים בדרך חווייתית המעודדת התקדמות אישית ומתן מקום ליצירתיות.
    • טכניקת לימוד ייחודית אשר מובילה לתוצאות.
    • למידה אחד על אחד בקורס המותאם לרמת התלמיד וקצב התקדמותו.
    • ציוד משוכלל ומתוחזק היטב.
    • מהלך קורס מובנה אשר מקיף את כל תחומי הלימוד הרלבנטיים.
    • התנסות אישית בתקלוט ועבודה עם תוכנות ומכשירים שונים.
    • אפשרות לתרגול בין שיעור לשיעור כדי להטמיע את החומר שנלמד.
    • הקניית טכניקות שיווק ויחסי ציבור למעוניינים להמשיך הלאה ולהתמקצע בעולם הDJ.
    • אפשרות להמשיך לקורס מתקדמים באותו המקום.

    בנוסף, חשוב לבדוק את מרחב הלימוד בו יתקיים הקורס, האם זו כיתה רגילה בבית ספר, חדר במתנ”ס או מועדון לכל דבר שיחשוף את הילד לעולם הלילה ויאפשר לו לעבוד עם ציוד ברמה גבוהה.

    מרחב למידה אישי מהיום הראשון

    בעבודה עם ילדים ונוער, חשוב ליצור חיבור אישי ולתת לילד תחושת ביטחון ומרחב למידה פתוח בו הוא יוכל לבטא את היצירתיות המוזיקלית שלו ולבנות בטחון עצמי. לכן, כדאי לערוך מפגש ראשוני עוד לפני תחילת הקורס.

    במפגש זה הילד יפגוש את המדריך שיערוך לו סיור במקום, יראה לו את הציוד עליו יעבדו וישב אתו יחד כדי לערוך תיאום ציפיות לגבי תוכן הלימוד והצבת מטרות.

    את הצעדים הראשונים בעולם התקליטנות תוכלו לעשות בקורס דיג’יי לילדים.

    מכאן תוכלו להמשיך להתקדם ואל תשכחו: בעולם המוזיקה – השמיים הם הגבול!

    הופכים את החלום שלך למציאות

    הקאסה – הבית לאומנות המסיבה בנוי בסגנון אולם ריקודים עם הגברה ותאורה לחיזוק האווירה. אנו נאפשר לך להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלך ונעמוד לרשותך בפיתוח תרגילים, מיומנות וטכניקה. אם עד היום הסתפקת בצפייה בדיג’יים מפורסמים, הגיע הזמן להירשם לחוג שיעזור לך להגשים את החלום.

    המומחים לדיג’יי מבית הקאסה משקיעים ברציפות בפיתוח קורס דיג’יי ברמה הגבוהה ביותר. אם ברצונך לקבל פרטים נוספים, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר ממש כעת – ונוכל לעמוד לרשותך בהקדם האפשרי.

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה