הקאסה – הבית לאומנויות המסיבה, המקום המושלם ללימוד ריקודי היפ הופ, ברייקדאנס ואומנות התקלוט. מיטב המדריכים בישראל והמון אנרגיות, אז למה אתם מחכים?


    Categories

    תרגילים לפיתוח מטרות ויעדים

     תרגילים לפיתוח מטרות ויעדים להורים ולילדים מצליחנים

     

    1. דעו ויהיו מכווני מטרה כל הזמן על החלומות שלכם, האמינו בחלומות האלו וצרו פתרונות כדי להגשים אותם. ערכו רשימה של החלומות שלכם שעוד לא הגשמתם ובמקביל הילדים שלכם  יעשו רשימת חלומות משלהם – ושתפו את זה ביניכם בקול. מקדו את החלומות של הילדים ותתיעצו למה מטרה האמיתית להגשמת החלומות שלך .   הצלחה אמיתית פירושה להגשים את חלומותיכם ותשוקתכם ומטרותיכם אם, אתם מעמידים פנים שאתם עושים זאת. אתם חיים בשקר. 

    2. נסחו את מטרותיכם בבהירות, כתיבת מטרותיכם מגדיל את הסיכוי להשיגם. נהלו יומן מטרות, התמידו והיו מי שמנסים עוד פעם אחת כשכולם כבר פורשים למדו את ילדיכם איך נראת נחישות. לעולם אל תפסיקו ותחמיצו חלום בגלל עצה של משהו אחר. החיים קצרים מכדי לחיות לפי הציפיות המיופייפות של אחרים מכם. אתם אף פעם לא מבוגרים מכדי לנסות להשיג עוד מטרה. 

    3. תכננו מראש! האיזון בין תכנון לספונטניות הוא שמביא להצלחה. הרגילו את עצמכם לתכנן תצטרכו להתכונן גם לגרוע מכל. למדו וכתבו עם ילדיכם  מה היעדים/ המשימות  שלנו ושלהם למחר האם השגנו את כל מה שרצינו להיום? יום למחרת זה זמן מעולה לתקן. למה אתם חושבים?כי אנחנו רוצים לעמוד ביעדים שלנו ולהגשים את השאיפות שלנו, כי ככל שאני פועל יותר ככה אני מבטא יותר אחריות, מתקדם ומצליח יותר.

    4. עבדו במהלך היום באופן פרודוקטיבי ושובו הביתה בזמן. הבהירו את כוונתכם ליום, תכננו את יום העבודה היטב, היו מוכנים להטיל סמכויות גם בבית  וודאו את ההצלחה שלהם ושלכם. הפסיקו לבזבז זמן בדחיינות/ ביצוע משימות לא חשובות, צרו סביבת עבודה חכמה והשאירו את העבודה במקום שהיא שייכת אליו, כולל דאגות, הטרדות ולחצים שבראש.

    5. קבלו את העובדה שהחיים הם מסע ושדרככם אל ההצלחה דורשת זמן.  כשאתם מנסים להשיג משהו בחיים במיוחד משהו שאנחנו רוצים מאוד לעולם אל תפסיקו ואל תוותרו מוקדם מדי.

    שיחה עם נציג
    1
    יצירת קשר
    לשיחה עם נציג, לחץ על הכפתור מטה